آ

  • آتش افروز، عسکر ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]

  • آزادی، مهران هنجاریابی پرسشنامه طرحواره‌های ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]

ا

  • احمدنیا، هادی اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]

  • ازادی، کیهان هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 121-154]

  • استاجی، معصومه بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]

  • اسدی یونسی، محمدرضا ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 7-32]

  • اصل دهقان، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 33-51]

  • اصل محمد علیزاد، محمد ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • اکبری، عبدالرضا ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]

  • اکبری، مهدی مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی‌گرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]

  • امیدیان، مرتضی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]

ب

  • بذرام، عادل ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • برجعلی، احمد ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

پ

  • پاکدامن، مجید ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 7-32]

  • پرهون، کمال ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • پرهون، هادی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • پوراحسان، سمیه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • پورسید، سید مهدی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

ت

  • تجربه کار، مهشید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • تمنایی فر، محمدرضا ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]

ج

  • جدیدی، هوشنگ تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 53-75]

ح

  • حیدریانی، لیلا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 75-93]

  • حسنی، مرضیه اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 145-165]

  • حسن آبادی، حمیدرضا ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • حسن اصفهانی، مصطفی ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • حمزه زاده، مرضیه بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

خ

  • خانجانی، مهدی ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • خردیار، سینا هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 121-154]

  • خرمائی، فرهاد ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

د

  • داودی، ایران ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]

ر

  • ربانی پارسا، الهام ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 7-32]

  • ربانی پارسا، محمدجواد ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 7-32]

  • رحیمیان، حمید اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]

  • رحمانی ملک آباد، مهدری ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چک‌لیست تشخیصی ناتوانی‌های یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • رستگار آگاه، مصطفی بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • رشیدی، بهار ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چک‌لیست تشخیصی ناتوانی‌های یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • رئیسی قربان آبادی، علیرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

ز

  • زارعان، مصطفی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]

  • زندی، فرزاد تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 53-75]

س

  • سلطانی، مرضیه ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چک‌لیست تشخیصی ناتوانی‌های یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • سهرابی، فرامرز ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-54]

ش

  • شریعتمدار، آسیه ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • شفیع آبادی، عبدالله ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • شکری، امید مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی‌گرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]

  • شهیدی، شهریار بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • شواکندی، مریم سادات ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 7-32]

ص

  • صفانیا، سعید هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 121-154]

ط

  • طالبی، هوشنگ ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • طبیبی، زهرا ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

ع

  • عابدی، احمد ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • عباس پور، عباس اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]

  • عبدالمحمدی، کریم ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]

  • عزیزیان کهن، نسرین اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • علی محمدی، حسین اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • علیمحمدی، عسگر ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]

غ

  • غدیری صورمان آبادی، فرهاد ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]

ف

  • فاطمی، عادل بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • فتح آبادی، جلیل مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی‌گرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]

  • فدوی، فرزانه تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 53-75]

  • فرامرزی، سالار ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چک‌لیست تشخیصی ناتوانی‌های یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • فرخی، نورعلی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-54]

ق

  • قلی پور، فاطمه ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

ک

  • کارشکی، حسین ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

  • کیانی، سعید شاخص های روان سنجی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 113-144]

  • کدیور، پروین شاخص های روان سنجی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 113-144]

  • کرامتی، هادی شاخص های روان سنجی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 113-144]

  • کرامتی مقدم، مجید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 75-93]

  • کرامتی مقدم، محسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 75-93]

  • کردلو، حسین اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • کشکولی، فرامرز ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

گ

  • گرامی پور، مسعود شاخص های روان سنجی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 113-144]

م

  • مام شریفی، پیمان ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-54]

  • محمودپور، عبدالباسط ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • مرادی، علیرضا ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • مشکی، وحید بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • مکتبی، غلالمحسین ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]

  • مینائی، اصغر اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 145-165]

  • منصوری سپهر، روح الله بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • منصوری نیک، اعظم ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]

  • مهدوی، سمیه هنجاریابی پرسشنامه طرحواره‌های ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]

  • مهرگان، محمدرضا اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]

ن

  • نادری، حبیب اله مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی‌گرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]

  • نیسی، عبدالکاظم ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]

  • نشاط دوست، حمیدطاهر ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • نقی زاده باقی، عباس اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • یزدی، سیده منور ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 33-51]

login